Nieuwsbrief 23-8-2024

Koffieochtend op 26 augustus (ZMP) en 28 augustus (KK)

Overblijfhulpouders gezocht!

Informatiemiddagen

Oproep Ouderraad

Luizenouders gezocht!

Koffieochtend op 26 augustus (ZMP) en 28 augustus (KK)

Maandag en woensdag ontvang ik u graag voor een heerlijk kopje koffie/thee. Op maandag 26 augustus op onze locatie Zaagmolenpad vanaf 8:20 uur. Op woensdag 28 augustus vanaf 8:20 uur op locatie Koningskwartier. Wij presenteren u graag het jaarplan voor komend schooljaar. Daarnaast horen wij heel graag hoe uw vakantie is geweest en natuurlijk kunt u alle vragen/opmerkingen over de school weer bij ons kwijt. Samen gaan wij weer aan de slag om voor uw zoon/dochter een optimale ontwikkeling te realiseren! Tot dan! Edward den Heeten (directeur)

Overblijfhulpouders gezocht!

Wij zijn met spoed opzoek naar overblijf medewerkers. Heeft u tijd en zin om één of twee uurtjes per dag toezicht te houden op een groep kinderen samen met een leerkracht, mail dan aub naar k.looman@reigerbos.nl. U krijgt hiervoor een vrijwilligersvergoeding. We merken dat het steeds lastiger wordt om de pauze op te vangen met vrijwilligers, volgend schooljaar stoppen er helaas ook weer een aantal. Dit betekent dat we ons de komende weken verder gaan verdiepen in andere opties voor de overblijf. Wij komen hier zeer binnenkort op terug, momenteel werken wij een voorstel uit samen met de MR.

Informatiemiddagen

Normaal gesproken hebben we bij de start van het nieuwe schooljaar ook een informatieavond. Komend schooljaar pakken we dit anders aan. Woensdag 28 augustus 12:15 - 13:15 uur en vrijdag 30 augustus 14:30 - 15:30 uur hebben we informatiemiddagen. U kunt zelf kiezen welke dag u het best uitkomt en u krijgt deze dag een rondleiding van uw kind. De groepsinhoudelijke informatie ontvangt u digitaal van de leerkrachten.

Oproep Ouderraad

De ouderraad is nog op zoek naar één ouder van de locatie Koningskwartier die wil helpen organiseren van diverse activiteiten op school, zoals bijvoorbeeld Sinterklaas, Kerst, Pasen etc. We vergaderen ongeveer 6x per jaar op maandag- of woensdagavond.

Ook is de ouderraad op zoek naar ouders die willen ondersteunen in de uitvoerende taken. Deze ouders hoeven niet mee te vergaderen, maar komen wel in een app groep waarin een oproep voor hulp geplaatst kan worden. U kunt dan op dat moment aangeven of u kunt helpen.

Lijkt dit iets voor u? Dan kunt u zich opgeven via https://forms.office.com/e/6wS4WD3tie

Luizenouders gezocht!

Wilt u helpen met het pluizen van luizen na iedere vakantie, dan kunt u zich opgeven via k.looman@reigerbos.nl

Geef aan op welke dag u beschikbaar bent, dan maken wij een rooster en verdelen de ouders per keer. We hebben uw hulp hard nodig!

Agenda_Reigerbos_Zevenhuizen.jpg
    Jaarkalender 2024-2025 OBS 't Reigerbos_augustus_2024.jpg