Aanmelden nieuwe leerling

Leuk dat jullie voor openbare basisschool ’t Reigerbos in Zevenhuizen gekozen hebben! Aanmelden kan via onderstaand formulier.

Kennismaken

Wij vinden het belangrijk om vóór aanmelding al kennis te maken met ouders. We nodigen je daarom van harte uit om vrijblijvend een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding.

Maak een afspraak

Inschrijven bij zij-instroom

Misschien zit je kind al op een andere basisschool en zoek je een andere basisschool, bijvoorbeeld vanwege verhuizing.

In dat geval maken we graag kennis in het bijzijn van de intern begeleider. Hierbij gaan we graag wat dieper in op de schoolcarrière van je kind tot nu toe en de reden van de overstap naar OBS ’t Reigerbos. Daarna zullen wij contact opnemen met de huidige basisschool, voor meer informatie. In sommige gevallen kiezen wij ervoor om je kind alvast te observeren op de huidige basisschool, om te bepalen wat de (specifieke) onderwijsbehoeften zijn en hoe wij daar het beste aan kunnen voldoen.

Wanneer de inschrijving definitief is, kunnen we met elkaar kijken wat het beste moment van overstap is en kan uw kind mogelijk ook een dagje in zijn/haar nieuwe groep komen wennen.

Maak een afspraak